فن سانتریفیوژ رادیال کوپل مستقیم با الکتروموتور 3000 دور بر دقیقه بدون ارتعاش حین استارت در دور نامی

فن سانتریفیوژ رادیال

 

اگزاست فن رادیال با توجه به نحوه عملکرد در دسته فن‌های یک‌طرفه قرار دارد. در ساخت این اگزاست فن‌ها از آلیاژ استیل استفاده شده است؛ از این رو دارای بدنه بسیار مقاوم و مستحکم هستند. در این سیستم تهویه تسمه حذف شده و موتور الکتریکی به طور مستقیم به پروانه متصل شده است. به دلیل استحکام و سرعت بهینه این گونه از فن‌ها در تهویه هوا، اغلب در زمینه‌های صنعتی مورد بهره‌وری قرار می‌گیرد.

فن سانتریفیوژ رادیال
فن سانتریفیوژ رادیال کوپل مستقیم با الکتروموتور 3000 دور بر دقیقه بدون ارتعاش
فن سانتریفیوژ رادیال
فن سانتریفیوژ رادیال کوپل مستقیم با الکتروموتور 3000 دور بر دقیقه

اگزاست فن رادیال با توجه به نحوه عملکرد در دسته فن‌های یک‌طرفه قرار دارد. در ساخت این اگزاست فن‌ها از آلیاژ استیل استفاده شده است؛ از این رو دارای بدنه بسیار مقاوم و مستحکم هستند. در این سیستم تهویه تسمه حذف شده و موتور الکتریکی به طور مستقیم به پروانه متصل شده است. به دلیل استحکام و سرعت بهینه این گونه از فن‌ها در تهویه هوا، اغلب در زمینه‌های صنعتی مورد بهره‌وری قرار می‌گیرد.در حالت کلی اگزاست فن‌ها با توجه به نوع فن به دو مدل مکنده و دمنده تقسیم می‌شوند.

این نوع از فن‌ سانتریفیوژ برای مقاصدی استفاده می‌ شوند که فشار هوای عبوری در آن‌ ها بالا تا متوسط است. فن ‌های دارای تیغه شعاعی بهترین گزینه برای استفاده صنعتی هستند. در فضاهایی که خاک، محیط آسیب ‌زننده و رطوبت در هوا وجود دارد.