کوره هوای گرم (Hot Air Furnace )

امروزه به دلیل گران شدن انرژی استفاده از وسایل حرارتی با راندمان بالا بسیار مورد توجه قرار گرفته  و همه ی مصرف کنندگان تمایل دارند در هزینه های گرمایش صرفه جویی نمایند.

کوره هوای گرم شرکت اصفهان فن کاملا به تقاضای فوق پاسخ داده و با استفاده از کوتاهترین راه برای تبدیل انرژی سوخت های فسیلی به انرژی حرارتی انتظار مشتریان را برآورده کرده است. به طوری که در کوره های مورد بحث فقط حدود ده درصد از حرارت  حاصل از سوخت فسیلی از دودکش خارج شده و بقیه با فضای اطراف کوره متبادل می شود. مورد مصرف این کوره ها در گرمایش سالن های تولید ، سالن ورزشی، کارگاه ها، اماکن عمومی، سالن های خشک کردن مواد، استخرهای شنا ، سالن های پرورش دام و طیور و …… می باشد.

اتاق احتراق از فولاد نسوز و کلکتورها و لوله ها از فولادهای آتشخوار بوده و بدنه کوره دو جداره ساخته شده و با پشم سنگ عایق بندی می شوند. فن های سانتریفوژ دو طرف مکش با حداقل سطح صوت عمل هوادهی را انجام داده و دارای ترموستات کنترل دمای بدنه¬ی کوره و ترموستات محیطی و لیمیت کنترل می باشد که فرمان آن ها به تابلوی برق اصلی منتقل می شود و مشعل های گازسوز و گازوئیل سوز یا دوگانه روی آن ها نصب می شود.

مشخصات فنی و ویژگیهای ساختاری کوره هوای گرم ساخت شركت اصفهان فن