محصولات شرکت اصفهان فن

هواساز ، وسیله ای به منظور تهویه هوا در محیط های بزرگ و پر جمعیت میباشد که در مکان های عمومی و مکان های سر بسته مورد استفاده قرار می گیرد. این وسیله به کمک هواکش به جابجایی هوا در محیط می پردازد و از طریق فیلترهای موجود در محل ورودی هوا ، هوایی پاک و عاری از هرگونه ذره تولید می کند.کویل های سرمایشی و گرمایشی موجود در هواساز ، موجب تولید هوای گرم و سرد در فصول مختلف می باشد که این امر موجب می شود تا این وسیله به عنوان برترین وسیله سرمایشی و گرمایشی در عصر حاضر ، معرفی گردد. هواکش های صنعتی ، هواکش هایی در ابعاد بزرگ ، جهت جابجایی حجم زیادی از هوا در کسری از ثانیه می باشد که در مناطق صنعتی ، به منظور جابجایی فوری هوا و جلوگیری از سکون هوا و رطوبت در محیط های صنعتی و تهویه هوا مورد استفاده قرار میگیرد.

این مجموعه با در دست داشتن مواد اولیه مرغوب و همچنین تیم حرفه ای مهندسی در امر ساخت و تولید محصولات خود ، توانسته در طی این سال ها به مدارج  و افتخارات بسیاری دست پیدا کند.

شرکت اصفهان فن با داشتن دانش بروز جهانی و همچنین ابزار آلات با کیفیت و به روز ، توانسته در زمینه تولید انواع محصولات همچون ، هواکش های صنعتی و هواساز که از برترین هواکش های ایران می باشند ، جزو برترین های ایران قرار گیرد.

از مجموعه محصولات هواساز تولید شده در اصفهان هواساز میتوان به هواساز ایرواشر و اکونوپک اشاره کرد که جزو برترین محصولات سرمایشی و گرمایشی در ایران می باشند.

از انواع هواکش ها ، نیز می توان به هواکش سانتریفیوژ و هواکش آکسیال اشاره کرد که نحوه عملکرد آنها بدین صورت می باشد که جابجایی هوا درون این وسیله ، به کمک پره های بزرگ و پر قدرت انجام می پذیرد و به منظور دستیابی به فشار بالاتر از ترکیب فن های بیشتر و یا قرار دادن چند پروانه به صورت متوالی ، استفاده می شود.

فن هاي سانتريفوژ بکوارد شرکت اصفهان فن توسط نرم افزار و جداول شرکت (Gebhardt ) آلمان و فن هاي سانتريفیوژ فوروارد توسط نرم افزار و جداول شرکت نيکوترا (Nicotra ) ايتاليا محاسبه و طراحي مي شوند که هر دو شرکت فوق از بهترين سازنده هاي فن در سطح دنيا مي باشند. به علاوه فن هاي تخصصي به صورت مداوم در خط توليد شرکت اصفهان فن قرار دارند که از قدرت 2/2 تا 355 کيلووات ساخته شده است.

پروانه تمامی فن های توليدي شرکت از نظر ابعاد با وسايل اندازه گيري کاليبره شده کنترل گرديده و پس از بالانس استاتيک با بالانسرهاي ديجيتال ( Digital Balancer) طبق استاندارد Iso 1940  در دور کارکرد بالانس ديناميک مي شوند. به طوري که فن هنگام کار داراي هيچ گونه لرزش يا ارتعاش غيرمجاز نمي باشد.