فن های اکسیال

فن‌ های آکسیال ساخت شرکت اصفهان فن بزرگ و تاسيساتی اين شرکت با پره هاي مقاوم آلومينيومي قابل تنظيم بر اساس طرح شرکت لووا (Luwa ) سوئيس تا قطر 2000 ميليمتر توليد مي شوند و جت فن هاي اين شرکت که قادرند در زماني اندک حجم بسيار زيادي از هواي تازه يا آلوده را جابه جا کنند در ظرفيت هاي مختلف بر اساس طرح شرکت ايرلوکس (Air Lux ) فرانسه ساخته مي شوند.

فن هاي اکسيال به دو دسته عمده تقسيم ميشوند:

در زمینه هواکش صنعتی ، می توان به برترین مدل های سال های اخیر اشاره کرد که در مدل های متفاوت به منظور جابجایی هوا در جهات مختلف و همچنین استفاده در انواع محیط ها ، مورد استفاده قرار می گیرند. هواکش آکسیال به نوعی از هواکش صنعتی گفته می‌شود که در آن جریان هوا موازی با جهت محور پروانه فن می باشد. بازدهی در این هواکش ها ، از 70 تا 90 درصد می باشد.
فن های آکسیال در انواع خانگی ، صنعتی و تاسیساتی موجود می باشد که شرکت اصفهان فن در زمینه تولید محصولات صنعتی ، پیشگام در بازار رقابت با نمونه های داخلی و خارجی می باشد. این شرکت با بیش از 15سال سابقه درخشان در زمینه تولید انواع محصولات برودتی و حرارتی و همچنین تهویه هوا، موفق به تولید محصول هواکش صنعتی در انواع آن شده است. هواکش پروانه ای، حالت آماتور فن آکسیال می باشد که شامل یک پروانه 3 یا 6 پره، الکتروموتور و یک قاب می‌باشد. در این هواکش ها ، جنس پروانه از فلز یا ترکیبات پلاستیک می باشد که در داخل قاب قرار گرفته است. هواکش‌های پروانه ای برای حجم زیاد هوا و فشار استاتیک کم استفاده می‌شوند.
فن های آکسیال صنعتی ، در انواع صنعتی سبک فلزی ، ایلکا ، آکسیال طرح آلمان و صنعتی سنگین فلزی و همچنین صنعتی سنگین با پروانه پلی امید می باشد که در محیط های مختلف با قدرت هوادهی  2100m3/hتا 6500m3/h مورد استفاده قرار میگیرد.
فن های آکسیال قابلیت نصب بر روی سقف ، دیوار ، ستون ، و… را دارا می باشند که این امر به تناسب محیط ، قدرت جابجایی هوا را بالا برده و کیفیت هوای موجود در محیط را افزایش می دهد.
شرکت اصفهان فن، از برترین ارائه دهندگان خدمات سرمایشی گرمایشی در ایران می باشد.