خدمات پس از فروش

اصفهان فن به منظور افزایش رضایت مشتریان و همچنین حصول اطمینان از محصول ارائه شده ، به ارایه خدمات پس از فروش برتر ، به عنوان یکی از عوامل مهم و موثر برای رقابت در بازار جهانی ، اقدام نموده است. خدمات پس از فروش به معنی خدماتی ست که توسط فروشنده به خریدار در راستای افزایش رضایت خریدار و همچنین تضمین محصول فروخته، ارائه می شود که شامل حمل و نصب در محل و همچنین تعمیر و نگهداری از محصول در طول زمان معین ، تهیه و تعمیر  و توزیع قطعات محصول، آموزش و همچنین رفع مشکلات محصول در طول زمان می باشد. این خدمات به صورت توافقی در چند نوع ارائه می گردد، که می تواند رایگان نیز باشد.

اصفهان فن ، از برترین شرکت های ارائه دهنده انواع خدمات پس از فروش در زمینه محصولات هواساز و هواکش صنعتی  و کوره هوای گرم و یونیت هیتر و همچنین دیگر محصولات سرمایشی گرمایشی می باشد. تمامی محصولات اصفهان هواساز دارای گارانتی به مدت 12 ماه و 15 سال خدمات پس از فروش می باشد. این شرکت در طی سالهای فعالیت در امر تولید محصولات برودتی و حرارتی ، در زمینه خدمات پس از فروش جزو برترین برند های این خدمت بوده و همواره رضایت مشتریان را به همراه داشته است ، که این امر موجب شده تا در همایش های مختلف ، به عنوان کیفیت و برند محبوب معرفی گردد و موفق به دریافت تقدیرنامه های مختلف در این زمینه شود.

در اصفهان فن ، خدمات پس از فروش به صورت حمل ، نصب و راه اندازی در محل محصول، همچنین بالانسینگ پروانه های هواکش صنعتی و تعمیر و تعویض قطعات معیوب محصولات ارائه شده می باشد که در این امر نیز همواره رضایت مشتریان را مد نظر خود قرار داده و موفق نیز بوده است. شرکت اصفهان هواساز ، با بیش از 20 سال سابقه فعالیت در زمینه صنایع برودتی و حرارتی ، توانسته در طول این سال ها ، با حضور در نمایشگاه های داخلی و خارجی ، و آشنایی با دانش روز جهانی ، به افتخارت بسیاری دست یابد.

افتخارات این شرکت در زمینه های مختلف، همچون کارآفرین برتر سال 91 ، و از نمایشگاه های حضور یافته می توان به نمایشگاه های بین المللی صنعت، نمایشگاه های تجهیزات و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی و نمایشگاه بین المللی فولاد و بسیاری دیگر نام برد. این افتخارات، در زمینه های مختلف صنعت و تاسیسات برودتی و حرارتی ، موجب افزایش کیفیت و بهره وری محصولات این شرکت شده که رضایت مشتریان را در پی داشته است.

در این زمینه می توان به قسمت تقدیرنامه های این وب سایت مراجعه کرد. همچنین به منظور کسب اطلاعات بیشتر می توانید به قسمت رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش مراجعه نمایید.